Saturday, September 11, 2010

Definition Of Jazz In Poetry

you were to live as brutes ... Bossi Brunetta

Sorry for the terrible picture but yesterday these two elements gave their best, worst laws on their own.
For the first, Italian Umberto Bossi (born in Cassano Magnano and then Italian), it is difficult to say the least, the worst is its ordinariness.
Already famous for his various convictions and had arranged for his brother the palace, during the gathering of fools of the Po Valley was not made to miss the usual dose of insults and threats at random.
The nonsense in front of a ill put more public about him that's worth mentioning:
"No vote, I'm not fine ' Without taking into account that the only elections that threatened until now it was him. Bella also
" are not like changing the flag Fini" in a blaze of flags of the state inesitente.
I think it was struck by a rare disease of the hiccups Fini, failing to finish a sentence without saying it.
Finally note of the news: it seems that the rally has ended without incident. Unfortunately .

For the second character, tolto dal freezer da Bonaiuti dopo 4 mesi con la solita consegna di andare in giro a dire qualche cazzata ci ha deliziato con «PD partito con anima squadrista e reazionaria» , detto da lui che vorrebbe che la sinistra «andasse a morire ammazzata» ... (cosa che gli valse il primo soggiorno nel freezer di Bonaiuti).
Oggi purtroppo Bonaiuti era impegnato a cambiare discorso sui disastri del capo all'estero e non ha potuto badare a Renato che, convinto di seguire le consegne, ha dichiarato «Calabria Napoli e Caserta sono un cancro» , non sicuro di essere stato capito per il mancato applauso ha insistito con «un cancro sociale e culturale. Un cancro etico, dove lo Stato non c'è, non c'è la politica, non c'è la società» (mentre una balla di fieno gli rotolava davanti)... Bonaiuti starà riaprendo il freezer.
Inoltre è memorabile il suo sostenere che avrebbe potuto vincere il nobel per l'economia, un tipo per nulla pieno di sè insomma...

0 comments:

Post a Comment